Godis Tisdag!



Syster yster är här hos mej ikväll...hon ska sova här inatt! precis så häääär mysigt har vi det. Vi puular i oss godis och tittar på vänner. Synd bara att allt godis som vi skulle ha heela kvällen tog slut på en kvart! Det finns bara ett enda "Mini stekt ägg" kvar och det tog Linnea just precis!

Som de flesta redan vet går inte jag riktigt ihop med nycklar, och det som jag gått och väntat på ska hända, (eftersom det faktiskt inte har hänt på ett tag nu), hände idag. Jag tappade bort mina nycklar på stan! haha! vi kom precis till min port och jag skulle ta upp nycklarna och så var dom bara borta!...Utelåst!!
Det bara att vända om och gå tillbaka i samma spår igen!! Inne på gina kunde jag skymta dom i en låda bakom kassan så som tur var hade dom blivit upphittade inne på en bänk vid ginas omklädningsrum där vi hade stått och handlat väskor och ätit godis;) Pjuuu!


Klockan är åtta: Den rätte för Rosing för vår del. Ett fantaastiskt program;) Sandiie kommer också och kikar förbi...


Pusss från osss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0