Ingrid - Från torsdagsutgången

Fick ett tips av Stina om ett blogginlägg i en blogg som hon följer. Självklart klickade jag in där och titta vad jag hittade:


Världen är bra liten va?

Avanna som själv har designat linnet med texten: Today I´m wearing this... verkade gilla att jag bar det. Speciellt eftersom Zach Braff aka JD i Scrubs var där på Sturecompagniet. Förhoppningsvis såg han linnet och kommer nu tvinga Elliott att bära ett likadant i ett kommande avsnitt av serien. Vad vet jag?! Haha!

Eftersom linnet faktiskt tillhör Jojjo kan jag dock inte ta all credd för detta... Men tack för att jag fick låna det ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod Pullan!

2009-03-28 @ 17:24:21
URL: http://fourofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0