Ingrid - Hatar fötter lite mer!

Lätt att inte läsa vidare på sin egen blogg??!

HA! Nej inte direkt. Nu kommer jag somna med mardrömmar om äckliga otäcka fötter. Jag har hatat fötter så länge jag kan minnas och lider av många och jobbiga tvångstankar vad gäller dem. Som exempel tvättar jag alltid fötterna supernoga varje kväll innan jag lägger mig. Efter det skrubbar jag händerna minst lika noga så att jag inte under några omständigheter har fot på mina händer. Skulle det sedan klia på någon av mina fötter skulle jag aldrig klia tillbaka med händerna, trots att fötterna är kliniskt rena.

Min fotfobi gick så långt ett tag att jag till och med tvingade mitt ex att noga tvätta fötterna för min skull varje kväll. Då gillade jag honom lite extra ;)

Så om ni någonsin vill få mig på fall - TVÄTTA FÖTTERNA FÖR MIN SKULL!

Kommentarer
Postat av: Tara

Hahaha jag kan intyga på detta! This woman is crazzyyyy! Hon har även kräkfobi också så förvänta er ingen jag-håller-upp-ditt hår-handling från fröken Kling...lol ;-D

2009-03-31 @ 01:44:24
Postat av: Johanna

Jag vet hur det är baby. Vi har samma fobier..

2009-03-31 @ 07:06:19
URL: http://fourofus.blogg.se/
Postat av: Märta

De roligaste av allt är ändå att jag alltid jagade dig med skohornet när vi va små och bråkade!

2009-03-31 @ 12:33:53
URL: http://klingan1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0