Ingrid - Lite bara, det får man ;)

Nu är jag hemma igen efter en dag på stan. Eller hemma och hemma, jag är så hemma som man kan vara utan att ha något hem (haha jag vet, det är en historia i sig. Jag vet inte om ni hängt med i den eller om jag behöver ta den igen?!)

Nedan ser ni lite av det som jag fick med mig hem från stan. Jag har egentligen shopp-stopp men ibland måste man unna sig lite smått och gott ändå. Eller hur?


En rosa träningsjacka


Linne med öppen rygg


Aprikost linne med spets


Svart kort klänning med knappar


Guldsandaler

Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga lite. Jag har ju trots allt tenta på tisdag. Senare ikväll ska min kära roomie få en överraskning av mig. Hon har sin första riktiga tenta imorgon och behöver muntras upp.  

Kommentarer
Postat av: sara

jag känner igen inredningen;) haha!

fiiiiina saker!

2009-03-29 @ 22:03:23
URL: http://saraswowmoments.blogspot.com
Postat av: Anonym

va e jackan ifrån

2009-03-29 @ 23:31:43
Postat av: Ingrid

Den är faktiskt från H&M ;)

2009-03-29 @ 23:42:14
URL: http://fourofus.blogg.se/
Postat av: pappa

Du kunde kommit hem och hämtat lite kläder på vinden istället för att köpa, vi här så trååångt där!

Shopaholic?

2009-03-30 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0