Johanna - ett klockrent tips

Tänkte bara tipsa om att man ska ställa FRAM klockan en timme inatt. Det blir alltså sommartid. Yes vilken lycka. Den närmar sig.. Tänk ett glas rosé och en söt sommarklänning. Ja tack! Går bra med ett par slitna jeansShort också..

Men först ska det dock bli vår. Jag har bestämt mig för att det är det nu. Imorgon bitti, (söndag, hallå söndag) ska jag ta mig en morgonprommis i vårsolen. Och är det inte vårsol så får jag låtsas.. Med andra ord är jag hemma ikväll, ingen lördagsutgång. Moget. Jag är rädd för mig själv.. Jag vill inte bli vuxen. Insåg även i veckan att jag är färdigutbildad Civilekonom till jul. Helt sjukt. Då kan man snacka vuxenpoäng:

  • Ägt en bil, men nu såld. - check! 
  • Lägenhet, flyttat från hemstaden - check!
  • Pojkvän - inte check..
  • Färdigutbildad Civilekonom - snart check.
  • Dricker kaffe på morgonen. Vuxet. - check!
  • Bakar eget bröd -check!
  • Storhandlar - inte check..

Haha jag dör. va ju tvungen att göra testet på vuxenpoäng.com, gör det HÄR och tro det eller ej men det visade sig att min ålder va 23 år. Och mycket riktigt jag är ju 23 år..
Så okej, som 23 åring är man alltså hemma en lördagkväll, äter fruktsallad och kollar på tv?  Kul 23 åring.


Kommentarer
Postat av: Frida K

Hej Joo!

Jag gjorde vuxentestet, sjukt kul :) Men du är väl 24 år? Eller har jag missat nåt..haha

Hur som..så blev jag 34 år...sjuuukt gammal haha!

Hoppas ni hade det bra i thai, såg ut så på bilderna. Kram Frida

2009-03-29 @ 09:51:29
Postat av: Johanna

Ja just det, jag är ju 24 hahaha!

2009-03-29 @ 11:10:55
URL: http://fourofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0