Johanna - Helt ärligt ...

Helt ärligt jag är så less på allt vad mat heter nu förtiden. Det finns i princip inget som är gott i mina ögon eller mun förutom godis. Jag önskar jag kunde leva på godis..



Jag kan i dagsläget inte förstå hur jag ska orka äta hela livet..
Kan någon uppfinna ett piller som gör att man får all näring utan o behöva äta?

Utan godis skulle jag nog vara psykiskt sjuk. Ni kanske tycker att jag verkar vara psykiskt sjuk, men jag lovar det är inge värre än en vanlig dag.. Jag är bara less på mat.

(I helgen ska jag äta mammas hemlagade mat, eller ja på lörrdag iaf, sen ska jag fasta. kul..)

PISSMAT!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

önskar också man bara kunde leva på godis..och att det var nyttigt =)



jättekul att du gillar mina kläder och att du visar stureplan lite avanna ;)

kram!

2009-04-01 @ 22:40:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0