Maddie- Neg Inlägg del 2

haha förlååt för att jag låter så neg för tillfället, meeeen jag måste bara beskriva starten på den måndagen!

För det första blev jag väckt (ur en jättejobbig mardröm, och ni vet man har kvar känslan i drömmen) av Jojjo som ringde för en stund sen! Klockan var då elva. Jag som tänkte gå upp i tid idag. Dels för att jag hade mycket att uträtta och dels för att jag hade bokat tvätttid klockan 7! till tolv. Med andra ord, jag hinner inte tvätta idag! Kul för mej när jag inte hunnit tvätta en lapp sen thailand, vilket betyder att jag börjar få VÄLDIGT ont underkläder och berget väääxer!

Sen har jag inte hunnit storhandla på väääldigt länge. Jag har ingen mat i kylen, jag kommer lukta illa eftersom min deo är slut OCH tandkrämen. Jag kan inte heller duscha eftersom det är helt svart inne på toan då lyset har gått sönder. Dessutom är det stopp i både badkaret OCH handfatet.

Jag råkade sälja min bok, som jag skulle behöva ha nu till plugget.

Jag får ingen lön eftersom jag har glömt att lämna in rönerapporten

Min fina påsklija som jag fick av mamma har dött!

Nää det här går inte! Nu måste jag styra upp den här dagen! Det ska bli den bästa! Solen skiner ser jag!=)





hörs daaaaaaaaaaa! Kramar från Maddie


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du verkar ha haft en jobbig start på denna vecka, honey!

haha :)

2009-03-30 @ 11:57:27
URL: http://fourofus.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Haha bit ihop nu Madde! Ta dig ut på stan, köp en lampa och ett par trosor, ragga upp en avloppsrensare och sen är det mesta löst!

2009-03-30 @ 12:00:41
URL: http://fourofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0