Sandiiee - Funderar och tänker...


Det knakar i hjärnan, nästan!

I dag vaknade jag och Rickard i ett, två -tiden efter att vi båda jobbat natt.. Lämpligt och bra att han "jobbar" med sin poker när jag jobbar natt =) Älskar att krypa ner hos honom när jag kommit hem efter ett långt nattpass..mmm gos! 
På kvällskvisten blev det en sväng til Madde för lite häng framför tv:n där ett och annat cheddar-popcorn slank ner..sjukt goda!!


Har inte gjort särsklit mycket idag fakiskt, men däremot tänkt och funderat mycket över vad jag vill med mitt liv....aaaahh!!! Jag vill göra nåt roligt!! Just nu fungerar undersköterska på hjärtenheten på Gävle sjukhus jättebra, men inte riktikgt det jag vill liksom..
                                                                              

Jag är verkligen en riktig tänkare och ibland kanske jag tänker och grubblar fööör mycket,  haha vem gör inte de, men men sån e jag som ja brukar säga när mamma klagar över något (mest när man var yngre)..
 Dagens tänk handlade om en utbildning som jag så gärna vill gå, men undrar om det är värt det med tanke på jobb och så efteråt.. 

Det är skönhetsterapeut jag vill bli, eftersom jag älskar allt som har med skönhet att göra. Är ju så sjukt kul att grejsa och dona med andras hår, naglar,sminka och dutta och pilla=) Guud så roligt!!!
Funderade först lite på frisör eftersom jag velat bli det sen jag var liten, men har nu kopplat bort det lite och kommit fram till att skönhetsterapeut skulle passa mig bättre. Utbildningen som jag kikat närmare på heter "Academy of Divine beauty" och ligger i sthlmDen är inriktad på image så man blir både Make-up artist och Nagelterapeut och man får även lära sig Hårstyling&Hårförlängning,  Fransförlängning&Fransförlängning... Låter inte det hur bra som helst, om man får ett bra jobb sen alltså... Kan tänka mig att det är många tjejers dröm. Man tjänar väl heller inga stora pengar inom detta yrke, men skulle verkligen älska det och det är väl det viktigaste..!

                                                                               

                                                                Man kan ju alltid skicka in en ansökan:)   Pusss Sandiiee

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skicka in en ansökan bums! passar dig perfekt! Pusssss

2009-04-01 @ 08:22:08
URL: http://fourofus.blogg.se/
Postat av: sara

klart du ska!! har du ju sagt så länge jag kännt dig gosis! puss

2009-04-01 @ 10:19:28
URL: http://saraswowmoments.blogspot.com
Postat av: Magda

Kör på, man måste våga för att vinna. Det skulle passa dig perfekt. Kram

2009-04-01 @ 15:25:02
Postat av: Ingrid

Klart du ska skicka in en ansökan pullan! Sen kan du bestämma dig och känna efter mer när det väl närmar sig kursstart och inbetalning av terminsavgiften :)

2009-04-01 @ 18:13:20
URL: http://fourofus.blogg.se/
Postat av: Ammi

Den gick Sara Häckling!



http://sarabertas.blogg.se :)

2009-04-02 @ 13:56:35
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Jackie

Sök den gumman!!!!! Skulle passa dig sååå bra tror jag :)



Miss yaaa!!



Pusss

2009-04-02 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0