Sandiiee

Hello blog!!!! Rätt trevligt att blogga ändå..

Blir så less på att vara sjuk bara, shit va tråkigt att gå runt med en röst som man inte känner igen, man låter ju så ful när man är förkyld, och sen så blir man typ döv till på köpet..eller är det bara jag, haha:) 

Ikväll har man jobbat på sjukhuset 14-22.. min sjätte jobbdag denna månad, hahah kul lön sen, not:)!!! Men va gör det om hundra år som Madde brukar säga när det gäller pengar, haha:) men jag får väl skylla mig själv när jag var i Thailand halva månaden med min ÄlsklingsRickard..men det var det lugnt värt, den mysigaste resan med den mysigaste pojkvännen, love you!!!


Gosen och jag..



Nej nu sängen, men inatt ensam eftersom Rickard spelar lite idag.. Natti natti!
Puss mig..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bild jag tog! :)

2009-03-30 @ 10:26:13
URL: http://fourofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0