Ingrid - Snygg eller smart? Kan man bli både och?


Åh vad jag längtar till imorgon kl 12. Då har jag förhoppningsvis skrivit och lämnat in en bra tenta. Jag pallar typ inte plugga mer nu, jag känner mig liksom färdig med den här delen. Nationalekonomin får mig att känna mig mätt. Detta trots att jag borde läsa lite till...

Jag blev iaf precis bjuden på en middag ikväll kl 18. Innan det ska jag hinna med ett PUMP-pass på SATS Hötorget. Det var alldeles för längesedan jag tränade nu. Jag skyller på flytt och plugg, det är en okej ursäkt tycker jag. Men man ska dock inte låta allt plugg gå före all träning. Vem vill vara supersmart och ha en ful kropp? Nog för att jag hellre har det än en supersnygg kropp med en hjärna stor som en ärta. Men förhoppningsvs behöver jag inte spekulera mer i detta. Mitt mål är nämligen att jag ska bli både supersnygg och supersmart ;)

Nu springer jag iväg till SATS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha låter som en bra kombination frågan är om jag blir nåt av dom, måste ta tag i min träning jag med efter denna hemska förkylning:) hihih!! Men hur tränar man ärthjärnan:)?

2009-03-30 @ 18:27:56
Postat av: Anonym

Jag är lite nyfiken på hur mkt vikter du lägget på på pumpen? =)

2009-03-30 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0