Johanna - aldrig nöjd..

Jag sitter nyduschad i två handdukar under en filt i min soffa och tittar på Gossip Girl.

Det är söndag, känner lite söndagsångest (trots att jag inte varit ut nå) och jag känner mig väldigt ensam. Vilket kanske inte är så konstigt för jag är ju faktiskt ensam. Det är ingen mer än jag som andas i min lägenhet. Jag tror att jag har fått för mycket närhet den senaste tiden så jag blir tokig nu när jag är ensam.

Kanske bara är den där vanliga söndagstanken, att man kanske borde ha en pojkvän att mysa med. Men njaaa i veckorna har jag inte riktigt den där tiden som jag vill för honom, så det är nog bäst att jag förblir singel ett tag till..  Sen så tycker jag faktiskt att det är otroligt spännande o dejta. Vem  gör inte det?

Men samtidigt är det ju alltid så att man aldrig är nöjd med det man har. Är man singel vill man ha ett förhållande och har man förhållande är man sugen på o vara singel.. Man är aldrig nöjd. Den dagen jag är nöjd ska jag baka bullar med fötterna.



Jag köpte förresten lite nya underkläder på stan.. Jag glömde typ alla mina fina, bästa i Gävle förra helgen. Ni vet sånna där som man tycker om och har som favvisar. Typ 15 stycken fina bästa hade jag med mig till Thailand och glömde alla i Gävle hos mamma o pappa.... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0